dc.contributor.author | Wendelborg, Christian | |
dc.contributor.author | Gjerustad, Cay | |
dc.contributor.author | Andrews, Therese Marie | |
dc.contributor.author | Caspersen, Joakim | |
dc.contributor.author | Hammer Smedsrud, Jørgen | |
dc.date.accessioned | 2022-10-28T12:59:19Z | |
dc.date.available | 2022-10-28T12:59:19Z | |
dc.date.created | 2022-10-27T12:18:20Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7570-688-9 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3028910 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er den første delrapporten fra evalueringen og omhandler hva Kompetanseløftet er og hvordan arbeidet har foregått fram til nå. Vi identifiserer også noen områder som vi mener det er særlig viktig å være oppmerksomme på i det framtidige arbeidet med Kompetanseløftet og evalueringen. Rapporten er basert på intervjuer med representanter for statsforvalterne, spørreskjemadata og rapporteringer. | |
dc.description.abstract | Evaluering av kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis : Delrapport 1 | |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | NTNU Samfunnsforskning | |
dc.title | Evaluering av kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis : Delrapport 1 | |
dc.title.alternative | Evaluering av kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis : Delrapport 1 | |
dc.type | Research report | |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.subject.nsi | VDP::Pedagogiske fag: 280 | |
dc.subject.nsi | VDP::Education: 280 | |
dc.source.pagenumber | 54 | |
dc.identifier.cristin | 2065590 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |