Show simple item record

dc.contributor.authorWendelborg, Christian
dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.contributor.authorAndrews, Therese Marie
dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorHammer Smedsrud, Jørgen
dc.date.accessioned2022-10-28T12:59:19Z
dc.date.available2022-10-28T12:59:19Z
dc.date.created2022-10-27T12:18:20Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-82-7570-688-9
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3028910
dc.description.abstractDenne rapporten er den første delrapporten fra evalueringen og omhandler hva Kompetanseløftet er og hvordan arbeidet har foregått fram til nå. Vi identifiserer også noen områder som vi mener det er særlig viktig å være oppmerksomme på i det framtidige arbeidet med Kompetanseløftet og evalueringen. Rapporten er basert på intervjuer med representanter for statsforvalterne, spørreskjemadata og rapporteringer.
dc.description.abstractEvaluering av kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis : Delrapport 1
dc.language.isonob
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning
dc.titleEvaluering av kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis : Delrapport 1
dc.title.alternativeEvaluering av kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis : Delrapport 1
dc.typeResearch report
dc.description.versionpublishedVersion
dc.subject.nsiVDP::Pedagogiske fag: 280
dc.subject.nsiVDP::Education: 280
dc.source.pagenumber54
dc.identifier.cristin2065590
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record