• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
  • Publikasjoner fra Cristin
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
  • Publikasjoner fra Cristin
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A balancing Act – Perceptions of how Teachers in Norwegian and Mathematics combine Digital and Analogue Devices

Wollscheid, Sabine; Tømte, Cathrine Edelhard; Aardalen, Henrikke Flittig; Vaagland, Karin; Vennerød-Diesen, Frida Felicia
Peer reviewed, Journal article
Published version
Thumbnail
Åpne
2021_Wollscheid_A+balancing+Act.pdf (173.6Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2838937
Utgivelsesdato
2021
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • 4 - Academic Publications / Vitenskapelige publikasjoner [224]
  • Publikasjoner fra Cristin [249]
Originalversjon
10.18261/issn.1891-943x-2021-03-04-02
Tidsskrift
Nordic Journal of Digital Literacy

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit