Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.contributor.authorSiddiq, Fazilat
dc.contributor.authorSmedsrud, Jørgen
dc.contributor.authorBugge, Markus
dc.contributor.authorDaus, Stephan
dc.date.accessioned2021-06-02T14:12:30Z
dc.date.available2021-06-02T14:12:30Z
dc.date.issued2021-06-03
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2757457
dc.description.abstractMatematikkundervisning på barnetrinnet med læreverket Dragonbox Skole har så langt vært en suksess. Implementeringen har hatt god oppslutning med engasjerte lærere. Elevene som brukte læreverket, gjorde det bedre på matematikkprøver enn elever som ikke brukte det. Lærernes erfaringer med profesjonsutvikling, implementering av læreverket og tilpasset opplæring har blitt undersøkt.
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU Innsikt;2021-11
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleInnovativ matematikkundervisning på barnetrinnet førte til positive resultateren_US
dc.typeOthersen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal