Show simple item record

dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.contributor.authorSiddiq, Fazilat
dc.contributor.authorSmedsrud, Jørgen
dc.contributor.authorBugge, Markus
dc.contributor.authorDaus, Stephan
dc.date.accessioned2021-06-02T14:12:30Z
dc.date.available2021-06-02T14:12:30Z
dc.date.issued2021-06-03
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2757457
dc.description.abstractMatematikkundervisning på barnetrinnet med læreverket Dragonbox Skole har så langt vært en suksess. Implementeringen har hatt god oppslutning med engasjerte lærere. Elevene som brukte læreverket, gjorde det bedre på matematikkprøver enn elever som ikke brukte det. Lærernes erfaringer med profesjonsutvikling, implementering av læreverket og tilpasset opplæring har blitt undersøkt.
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU Innsikt;2021-11
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleInnovativ matematikkundervisning på barnetrinnet førte til positive resultateren_US
dc.typeOthersen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal