dc.contributor.author | Strømme, Thea B. | |
dc.date.accessioned | 2019-10-24T11:01:56Z | |
dc.date.available | 2019-10-24T11:01:56Z | |
dc.date.issued | 2019-10-25 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2624126 | |
dc.description.abstract | Foreldre med mer økonomiske ressurser er i større grad involvert i barnas skolegang her og nå, mens foreldre med mer kulturelle ressurser i større grad er involvert ved å ha forventninger til barnas fremtidige utdanningsløp | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU Innsikt;2019:15 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Økonomiske og kulturelle ressurser påvirker hvordan foreldrene involverer seg i barnas utdanning | nb_NO |
dc.type | Others | nb_NO |