Show simple item record

dc.contributor.authorStrømme, Thea B.
dc.date.accessioned2019-10-24T11:01:56Z
dc.date.available2019-10-24T11:01:56Z
dc.date.issued2019-10-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2624126
dc.description.abstractForeldre med mer økonomiske ressurser er i større grad involvert i barnas skolegang her og nå, mens foreldre med mer kulturelle ressurser i større grad er involvert ved å ha forventninger til barnas fremtidige utdanningsløpnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU Innsikt;2019:15
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleØkonomiske og kulturelle ressurser påvirker hvordan foreldrene involverer seg i barnas utdanningnb_NO
dc.typeOthersnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal