Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorStrømme, Thea B.
dc.date.accessioned2019-10-24T11:01:56Z
dc.date.available2019-10-24T11:01:56Z
dc.date.issued2019-10-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2624126
dc.description.abstractForeldre med mer økonomiske ressurser er i større grad involvert i barnas skolegang her og nå, mens foreldre med mer kulturelle ressurser i større grad er involvert ved å ha forventninger til barnas fremtidige utdanningsløpnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU Innsikt;2019:15
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleØkonomiske og kulturelle ressurser påvirker hvordan foreldrene involverer seg i barnas utdanningnb_NO
dc.typeOthersnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal