Show simple item record

dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.date.accessioned2023-08-28T11:18:48Z
dc.date.available2023-08-28T11:18:48Z
dc.date.issued2023-08
dc.identifier.isbn978-82-327-0609-9
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3085987
dc.description.abstractNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU) har skrevet denne rapporten på oppdrag for Norsk faglitterær forfatter- og oversetterforening (NFFO). Datagrunnlaget for rapporten er tidligere innsamlede data fra Spørsmål til Skole-Norge, som NIFU samler inn på vegne av Utdanningsdirektoratet.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2023:13
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectLæremidleren_US
dc.subjectTrykte læremidleren_US
dc.subjectDigitale læremidleren_US
dc.subjectGrunnskoleen_US
dc.subjectVideregående skoleen_US
dc.titleLæremidler i grunnskole og videregående skole: En analyse av tilgang på, balanse mellom og valg av trykte og digitale læremidler i grunnskole og videregående skoleen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber50en_US
dc.relation.projectNorsk faglitterær forfatter- og oversetterforeningen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal