Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.date.accessioned2023-08-28T11:18:48Z
dc.date.available2023-08-28T11:18:48Z
dc.date.issued2023-08
dc.identifier.isbn978-82-327-0609-9
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3085987
dc.description.abstractNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU) har skrevet denne rapporten på oppdrag for Norsk faglitterær forfatter- og oversetterforening (NFFO). Datagrunnlaget for rapporten er tidligere innsamlede data fra Spørsmål til Skole-Norge, som NIFU samler inn på vegne av Utdanningsdirektoratet.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2023:13
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectLæremidleren_US
dc.subjectTrykte læremidleren_US
dc.subjectDigitale læremidleren_US
dc.subjectGrunnskoleen_US
dc.subjectVideregående skoleen_US
dc.titleLæremidler i grunnskole og videregående skole: En analyse av tilgang på, balanse mellom og valg av trykte og digitale læremidler i grunnskole og videregående skoleen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber50en_US
dc.relation.projectNorsk faglitterær forfatter- og oversetterforeningen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal