Show simple item record

dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorDaus, Stephan
dc.contributor.authorReiling, Rune Borgan
dc.contributor.authorBungum, Berit
dc.contributor.authorVika, Karl Solbue
dc.contributor.authorBergene, Ann Cecilie
dc.date.accessioned2022-01-05T15:41:55Z
dc.date.available2022-01-05T15:41:55Z
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.isbn978-82-327-0533-7 (online)
dc.identifier.isbn978-82-327-0541-2 (trykk)
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2836261
dc.description.abstractDenne sluttrapporten er i likhet med tre tidligere delrapporter utarbeidet på grunnlag av evalueringen av strategien Tett på realfag som NIFU har gjennomført på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Hovedtemaer i sluttrapporten er læreres undervisningspraksis og kompetanseutvikling, elevers interesse og motivasjon for realfag og hvorvidt vi finner endringer i elevers prestasjoner mot slutten av strategiperioden.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2021:20
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectTett på realfagen_US
dc.subjectNasjonal strategien_US
dc.subjectRealfag i barnehageen_US
dc.subjectRealfag i grunnopplæringen_US
dc.titleRealistiske forventninger? Sluttrapport fra evalueringen av Tett på realfag. Nasjonal strategi for realfag i barnehagen og grunnopplæringen (2015–2019)en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber198en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal