Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorDaus, Stephan
dc.contributor.authorReiling, Rune Borgan
dc.contributor.authorBungum, Berit
dc.contributor.authorVika, Karl Solbue
dc.contributor.authorBergene, Ann Cecilie
dc.date.accessioned2022-01-05T15:41:55Z
dc.date.available2022-01-05T15:41:55Z
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.isbn978-82-327-0533-7 (online)
dc.identifier.isbn978-82-327-0541-2 (trykk)
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2836261
dc.description.abstractDenne sluttrapporten er i likhet med tre tidligere delrapporter utarbeidet på grunnlag av evalueringen av strategien Tett på realfag som NIFU har gjennomført på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Hovedtemaer i sluttrapporten er læreres undervisningspraksis og kompetanseutvikling, elevers interesse og motivasjon for realfag og hvorvidt vi finner endringer i elevers prestasjoner mot slutten av strategiperioden.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2021:20
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectTett på realfagen_US
dc.subjectNasjonal strategien_US
dc.subjectRealfag i barnehageen_US
dc.subjectRealfag i grunnopplæringen_US
dc.titleRealistiske forventninger? Sluttrapport fra evalueringen av Tett på realfag. Nasjonal strategi for realfag i barnehagen og grunnopplæringen (2015–2019)en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber198en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal