dc.contributor.author | Caspersen, Joakim | |
dc.contributor.author | Wiborg, Øyvind | |
dc.contributor.author | Lødding, Berit | |
dc.date.accessioned | 2015-04-13T18:47:43Z | |
dc.date.available | 2015-04-13T18:47:43Z | |
dc.date.issued | 2011-02-24 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-734-6 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/281561 | |
dc.description.abstract | I dette prosjektet har tre problemstillinger vært retningsgivende for arbeidet. Selv om disse henger sammen, blir de presentert og omtalt hver for seg i det følgende. 1. Hvordan blir begrepene teori og praksis brukt og forstått i faglitteraturen og forskningen? 2. Hvilke praksisbaserte arbeidsmåter kan påvises å ha effekt på læringsutbytte, motivasjon, oppmøte og andre former for utbytte? 3. Hvilke forutsetninger må eventuelt være til stede for at "praksis" skal kunne få effekt? | nb_NO |
dc.description.sponsorship | Kunnskapsdepartementet | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU rapport;2011-6 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Praksis | nb_NO |
dc.subject | Grunnopplæring | nb_NO |
dc.subject | Læringsutbytte | nb_NO |
dc.subject | Motivasjon | nb_NO |
dc.title | Praksisutbytte? Kunnskapsoversikt om ungdoms utbytte av praksis i opplæringen | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 104 | nb_NO |