dc.contributor.author | Sjaastad, Jørgen | |
dc.contributor.author | Carlsten, Tone Cecilie | |
dc.contributor.author | Opheim, Vibeke | |
dc.contributor.author | Jensen, Fredrik | |
dc.date.accessioned | 2015-03-27T17:58:39Z | |
dc.date.available | 2015-03-27T17:58:39Z | |
dc.date.issued | 2014-10 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0044-8 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/280354 | |
dc.description.abstract | NIFU har evaluert Den naturlige skolesekken på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Formålet med evalueringen er å etablere et kunnskapsgrunnlag når videreføringen av ordningen skal vurderes. Evalueringen er gjennomført i tidsrommet oktober 2013 til august 2014. Analysene bygger på intervjuer med utdanningsmyndigheter, ansatte ved Naturfagsenteret, regionkontakter, skoleeiere og skoleledere. Videre inngår spørreundersøkelser rettet mot elever og lærere som har vært involvert i ordningen, og observasjoner og samtaler fra fem skolebesøk. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU rapport;2014-38 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Grunnopplæring | nb_NO |
dc.subject | Evaluering | nb_NO |
dc.title | Evaluering av Den naturlige skolesekken: Utdanning for bærekraftig utvikling på ulike læringsarenaer | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |