Show simple item record

dc.contributor.authorSjaastad, Jørgen
dc.contributor.authorCarlsten, Tone Cecilie
dc.contributor.authorOpheim, Vibeke
dc.contributor.authorJensen, Fredrik
dc.date.accessioned2015-03-27T17:58:39Z
dc.date.available2015-03-27T17:58:39Z
dc.date.issued2014-10
dc.identifier.isbn978-82-327-0044-8
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280354
dc.description.abstractNIFU har evaluert Den naturlige skolesekken på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Formålet med evalueringen er å etablere et kunnskapsgrunnlag når videreføringen av ordningen skal vurderes. Evalueringen er gjennomført i tidsrommet oktober 2013 til august 2014. Analysene bygger på intervjuer med utdanningsmyndigheter, ansatte ved Naturfagsenteret, regionkontakter, skoleeiere og skoleledere. Videre inngår spørreundersøkelser rettet mot elever og lærere som har vært involvert i ordningen, og observasjoner og samtaler fra fem skolebesøk.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2014-38
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectGrunnopplæringnb_NO
dc.subjectEvalueringnb_NO
dc.titleEvaluering av Den naturlige skolesekken: Utdanning for bærekraftig utvikling på ulike læringsarenaernb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge