dc.contributor.author | Wollscheid, Sabine | |
dc.contributor.author | Bergene, Ann Cecilie | |
dc.contributor.author | Olsen, Dorothy Sutherland | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T21:02:00Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T21:02:00Z | |
dc.date.issued | 2020-12 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0488-0 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2728210 | |
dc.description.abstract | På oppdrag fra Kompetanse Norge har NIFU laget en kunnskapsoppsummering over internasjonal og nasjonal forskning om betydningen av ulike dimensjoner i fleksibel opplæring og betydningen av fleksibilitet i opplæringen for læring og andre utfall. Rapporten presenterer og oppsummerer inkluderte kunnskapsoppsummeringer, primærstudier og identifiserer kunnskapshull. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2020:29 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Fleksibel opplæring | en_US |
dc.subject | Kunnskapsoppsummering | en_US |
dc.title | Fleksibel opplæring for voksne : En kunnskapsoppsummering | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 95 | en_US |
dc.relation.project | Kompetanse Norge | en_US |