Show simple item record

dc.contributor.authorWollscheid, Sabine
dc.contributor.authorBergene, Ann Cecilie
dc.contributor.authorOlsen, Dorothy Sutherland
dc.date.accessioned2021-02-15T21:02:00Z
dc.date.available2021-02-15T21:02:00Z
dc.date.issued2020-12
dc.identifier.isbn978-82-327-0488-0
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2728210
dc.description.abstractPå oppdrag fra Kompetanse Norge har NIFU laget en kunnskapsoppsummering over internasjonal og nasjonal forskning om betydningen av ulike dimensjoner i fleksibel opplæring og betydningen av fleksibilitet i opplæringen for læring og andre utfall. Rapporten presenterer og oppsummerer inkluderte kunnskapsoppsummeringer, primærstudier og identifiserer kunnskapshull.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2020:29
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectFleksibel opplæringen_US
dc.subjectKunnskapsoppsummeringen_US
dc.titleFleksibel opplæring for voksne : En kunnskapsoppsummeringen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber95en_US
dc.relation.projectKompetanse Norgeen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal