dc.contributor.author | Salvanes, Kari Vea | |
dc.contributor.author | Sandsør, Astrid Marie Jorde | |
dc.contributor.author | Wollscheid, Sabine | |
dc.date.accessioned | 2016-04-26T09:13:40Z | |
dc.date.available | 2016-04-26T09:13:40Z | |
dc.date.issued | 2016-04 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0184-1 | |
dc.identifier.issn | 1892_2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2387345 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten presenterer resultater fra en systematisk litteraturgjennomgang av studier som evaluerer tiltak rettet mot å utvikle barns selvregulering. Hensikten med rapporten har vært å identifisere hvilke av disse tiltakene som kan ha positiv effekt på skoleprestasjoner og akademiske ferdigheter, med særlig vekt på den svakest presterende gruppen gutter. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2016:10 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Litteraturgjennomgang | nb_NO |
dc.subject | Barn | nb_NO |
dc.subject | Selvregulering | nb_NO |
dc.subject | Tiltak | nb_NO |
dc.subject | Evaluering | nb_NO |
dc.title | Kan tiltak rettet mot selvregulering øke elevers skoleprestasjoner? En systematisk litteraturgjennomgang | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 64 | nb_NO |
dc.relation.project | Kunnskapsdepartementet | nb_NO |