Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSlette, Aslaug Louise
dc.contributor.authorKorseberg, Lene
dc.contributor.authorFlobakk-Sitter, Fride
dc.contributor.authorStalheim, Odd Rune
dc.date.accessioned2023-12-12T08:52:49Z
dc.date.available2023-12-12T08:52:49Z
dc.date.issued2023-12-11
dc.identifier.issn2704-0771
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3106997
dc.description.abstractDigitalisering i høyere utdanning blir ofte en diskusjon om tekniske løsninger. Hvordan kan vi vri diskusjonen fra teknologibasert tenkning og mer over til designbasert tenkning? Gjennom fem eksempler ser vi nærmere på hvordan digital teknologi kan integreres i læringsdesignet. Hva gjøres? Hvorfor gjøres det slik? Hvordan gjøres det i praksis? Og ser studentene noen utfordringer med integrering av den digitale teknologien i sin undervisning?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU Innsikt;2023-11
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleDigital teknologi i undervisningen: hva, hvorfor og hvordan?en_US
dc.typeOthersen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal