Show simple item record

dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.contributor.authorSamuelsen, Ørjan Arnevig
dc.date.accessioned2023-11-29T19:06:38Z
dc.date.available2023-11-29T19:06:38Z
dc.date.issued2023-11
dc.identifier.isbn978-82-327-0619-8
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3105286
dc.description.abstractDenne rapporten er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Rapporten presenterer resultater fra Deltakerundersøkelsen 2023, som er en spørreundersøkelse rettet mot lærere som har gjennomført videreutdanning i regi av strategien Kompetanse for kvalitet. Undersøkelsen inkluderer også lærere som har tatt et selvvalgt studietilbud, det vil si at studiet ikke inngår i Utdanningsdirektoratets studiekatalog. Hensikten med spørreundersøkelsen er å kartlegge lærernes opplevelse av tilrettelegging, studiekvalitet og utbytte av den videreutdanningen de har gjennomført. I denne rapporten sammenligner vi også utvalgte lærergrupper med andre deltakere på videreutdanning.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2023:22
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectDeltakerundersøkelsen for lærereen_US
dc.subjectVidereutdanningstilbuden_US
dc.subjectKompetanse for kvaliteten_US
dc.titleDeltakerundersøkelsen for lærere 2023: Resultater fra spørreundersøkelser til deltakere på videreutdanningstilbud i strategien Kompetanse for kvaliteten_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber124en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal