Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.contributor.authorSamuelsen, Ørjan Arnevig
dc.date.accessioned2023-11-29T19:06:38Z
dc.date.available2023-11-29T19:06:38Z
dc.date.issued2023-11
dc.identifier.isbn978-82-327-0619-8
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3105286
dc.description.abstractDenne rapporten er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Rapporten presenterer resultater fra Deltakerundersøkelsen 2023, som er en spørreundersøkelse rettet mot lærere som har gjennomført videreutdanning i regi av strategien Kompetanse for kvalitet. Undersøkelsen inkluderer også lærere som har tatt et selvvalgt studietilbud, det vil si at studiet ikke inngår i Utdanningsdirektoratets studiekatalog. Hensikten med spørreundersøkelsen er å kartlegge lærernes opplevelse av tilrettelegging, studiekvalitet og utbytte av den videreutdanningen de har gjennomført. I denne rapporten sammenligner vi også utvalgte lærergrupper med andre deltakere på videreutdanning.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2023:22
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectDeltakerundersøkelsen for lærereen_US
dc.subjectVidereutdanningstilbuden_US
dc.subjectKompetanse for kvaliteten_US
dc.titleDeltakerundersøkelsen for lærere 2023: Resultater fra spørreundersøkelser til deltakere på videreutdanningstilbud i strategien Kompetanse for kvaliteten_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber124en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal