dc.contributor.author | Vennerød-Diesen, Frida Felicia | |
dc.contributor.author | Pedersen, Cathrine | |
dc.date.accessioned | 2023-08-28T11:18:48Z | |
dc.date.available | 2023-08-28T11:18:48Z | |
dc.date.issued | 2023-08 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0609-9 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3085987 | |
dc.description.abstract | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU) har skrevet denne rapporten på oppdrag for Norsk faglitterær forfatter- og oversetterforening (NFFO). Datagrunnlaget for rapporten er tidligere innsamlede data fra Spørsmål til Skole-Norge, som NIFU samler inn på vegne av Utdanningsdirektoratet. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2023:13 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Læremidler | en_US |
dc.subject | Trykte læremidler | en_US |
dc.subject | Digitale læremidler | en_US |
dc.subject | Grunnskole | en_US |
dc.subject | Videregående skole | en_US |
dc.title | Læremidler i grunnskole og videregående skole: En analyse av tilgang på, balanse mellom og valg av trykte og digitale læremidler i grunnskole og videregående skole | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 50 | en_US |
dc.relation.project | Norsk faglitterær forfatter- og oversetterforening | en_US |