Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkåholt, Asgeir
dc.contributor.authorAakernes, Nina
dc.contributor.authorAndresen, Silje
dc.contributor.authorAspøy, Tove Mogstad
dc.contributor.authorDahlback, Jorunn
dc.contributor.authorHøst, Håkon
dc.contributor.authorJohannesen, Hedvig Skonhoft
dc.contributor.authorLillebø, Otto Sevaldson
dc.contributor.authorLyckander, Rønnaug Haugland
dc.contributor.authorLysvik, Rebekka Ravn
dc.contributor.authorNyen, Torgeir
dc.contributor.authorVagle, Inger
dc.date.accessioned2023-08-14T13:46:56Z
dc.date.available2023-08-14T13:46:56Z
dc.date.issued2023-08
dc.identifier.issn2704-0771
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3083917
dc.description.abstractI dette syntesenotatet vil vi se på implementeringen av nye læreplaner og ny struktur på vg2 som følge av fagfornyelsen. Vi ser også på analyser av overganger fra vg1 til vg2, overganger fra vg2 til vg3, hvordan fagfornyelsen tolkes av arbeidslivet med tanke på endringer i arbeidslivsrelevans, samt en analyse av hvordan læreplanene blir formidlet ut til lærebedriftene. Dette syntesenotatet bygger på analysene gjort i andre delrapport fra evalueringen av fagfornyelsen yrkesfag.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU Innsikt 2023-3
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEvalueringen av fagfornyelsen yrkesfag, andre synteseen_US
dc.typeOthersen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal