dc.contributor.author | Skåholt, Asgeir | |
dc.contributor.author | Aakernes, Nina | |
dc.contributor.author | Andresen, Silje | |
dc.contributor.author | Aspøy, Tove Mogstad | |
dc.contributor.author | Dahlback, Jorunn | |
dc.contributor.author | Høst, Håkon | |
dc.contributor.author | Johannesen, Hedvig Skonhoft | |
dc.contributor.author | Lillebø, Otto Sevaldson | |
dc.contributor.author | Lyckander, Rønnaug Haugland | |
dc.contributor.author | Lysvik, Rebekka Ravn | |
dc.contributor.author | Nyen, Torgeir | |
dc.contributor.author | Vagle, Inger | |
dc.date.accessioned | 2023-08-14T13:46:56Z | |
dc.date.available | 2023-08-14T13:46:56Z | |
dc.date.issued | 2023-08 | |
dc.identifier.issn | 2704-0771 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3083917 | |
dc.description.abstract | I dette syntesenotatet vil vi se på implementeringen av nye læreplaner og ny struktur på vg2 som følge av fagfornyelsen. Vi ser også på analyser av overganger fra vg1 til vg2, overganger fra vg2 til vg3, hvordan fagfornyelsen tolkes av arbeidslivet med tanke på endringer i arbeidslivsrelevans, samt en analyse av hvordan læreplanene blir formidlet ut til lærebedriftene. Dette syntesenotatet bygger på analysene gjort i andre delrapport fra evalueringen av fagfornyelsen yrkesfag. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU Innsikt 2023-3 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Evalueringen av fagfornyelsen yrkesfag, andre syntese | en_US |
dc.type | Others | en_US |