Show simple item record

dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorKindt, Marianne Takvam
dc.contributor.authorRanden, Gunhild Tveit
dc.contributor.authorLynnebakke, Brit
dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.contributor.authorVika, Karl Solbue
dc.contributor.authorGrøgaard, Jens B.
dc.date.accessioned2023-01-16T20:33:17Z
dc.date.available2023-01-16T20:33:17Z
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.isbn978-82-327-0580-1
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3043817
dc.description.abstractProsjektet Forskning på opplæringstilbud til nyankomne elever gjennomføres på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet av NIFU i samarbeid med forskere ved Høgskolen i Innlandet, MultiLing ved Universitetet i Oslo samt Folkehelseinstituttet. Hensikten med prosjektet er å få bedre kunnskap om nyankomne elevers opplæringssituasjon i grunnskolen og videregående opplæring.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022:26
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectNyankomne eleveren_US
dc.subjectNorskinnlæringen_US
dc.subjectOpplæringstilbuden_US
dc.titleNorskinnlæring, faglig utvikling og nye venner – er det mulig på samme tid? Delrapport fra prosjektet Forskning på opplæringstilbud til nyankomne eleveren_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber213en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal