dc.contributor.author | Lødding, Berit | |
dc.contributor.author | Kindt, Marianne Takvam | |
dc.contributor.author | Randen, Gunhild Tveit | |
dc.contributor.author | Lynnebakke, Brit | |
dc.contributor.author | Vennerød-Diesen, Frida Felicia | |
dc.contributor.author | Vika, Karl Solbue | |
dc.contributor.author | Grøgaard, Jens B. | |
dc.date.accessioned | 2023-01-16T20:33:17Z | |
dc.date.available | 2023-01-16T20:33:17Z | |
dc.date.issued | 2022-12 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0580-1 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3043817 | |
dc.description.abstract | Prosjektet Forskning på opplæringstilbud til nyankomne elever gjennomføres på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet av NIFU i samarbeid med forskere ved Høgskolen i Innlandet, MultiLing ved Universitetet i Oslo samt Folkehelseinstituttet. Hensikten med prosjektet er å få bedre kunnskap om nyankomne elevers opplæringssituasjon i grunnskolen og videregående opplæring. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2022:26 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Nyankomne elever | en_US |
dc.subject | Norskinnlæring | en_US |
dc.subject | Opplæringstilbud | en_US |
dc.title | Norskinnlæring, faglig utvikling og nye venner – er det mulig på samme tid? Delrapport fra prosjektet Forskning på opplæringstilbud til nyankomne elever | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 213 | en_US |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | en_US |