Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorKindt, Marianne Takvam
dc.contributor.authorRanden, Gunhild Tveit
dc.contributor.authorLynnebakke, Brit
dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.contributor.authorVika, Karl Solbue
dc.contributor.authorGrøgaard, Jens B.
dc.date.accessioned2023-01-16T20:33:17Z
dc.date.available2023-01-16T20:33:17Z
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.isbn978-82-327-0580-1
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3043817
dc.description.abstractProsjektet Forskning på opplæringstilbud til nyankomne elever gjennomføres på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet av NIFU i samarbeid med forskere ved Høgskolen i Innlandet, MultiLing ved Universitetet i Oslo samt Folkehelseinstituttet. Hensikten med prosjektet er å få bedre kunnskap om nyankomne elevers opplæringssituasjon i grunnskolen og videregående opplæring.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022:26
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectNyankomne eleveren_US
dc.subjectNorskinnlæringen_US
dc.subjectOpplæringstilbuden_US
dc.titleNorskinnlæring, faglig utvikling og nye venner – er det mulig på samme tid? Delrapport fra prosjektet Forskning på opplæringstilbud til nyankomne eleveren_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber213en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal