Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSmedsrud, Jørgen
dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.contributor.authorWendelborg, Christian
dc.date.accessioned2022-12-21T13:22:22Z
dc.date.available2022-12-21T13:22:22Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.isbn978-82-327-0563-4
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3039068
dc.description.abstractDenne rapporten er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet og baserer seg på datamateriale levert av Utdanningsdirektoratet. I rapporten ser vi på hvordan deltakerne i de ulike tiltakene har besvart spørreskjema om Kompetansemodellen for desentralisert ordning, Regional ordning for kompetanseutvikling i barnehager og Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022:14
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectTilskuddsordningen_US
dc.subjectKompetanseutviklingen_US
dc.subjectSammenstillingen_US
dc.titleTilskuddsordning for kompetanseutvikling: Sammenstilling og rapporteringen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber72en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal