dc.contributor.author | Smedsrud, Jørgen | |
dc.contributor.author | Vennerød-Diesen, Frida Felicia | |
dc.contributor.author | Wendelborg, Christian | |
dc.date.accessioned | 2022-12-21T13:22:22Z | |
dc.date.available | 2022-12-21T13:22:22Z | |
dc.date.issued | 2022-09 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0563-4 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3039068 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet og baserer seg på datamateriale levert av Utdanningsdirektoratet. I rapporten ser vi på hvordan deltakerne i de ulike tiltakene har besvart spørreskjema om Kompetansemodellen for desentralisert ordning, Regional ordning for kompetanseutvikling i barnehager og Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2022:14 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Tilskuddsordning | en_US |
dc.subject | Kompetanseutvikling | en_US |
dc.subject | Sammenstilling | en_US |
dc.title | Tilskuddsordning for kompetanseutvikling: Sammenstilling og rapportering | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 72 | en_US |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | en_US |