Show simple item record

dc.contributor.authorBergene, Ann Cecilie
dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorVika, Karl Solbue
dc.contributor.authorSamuelsen, Ørjan Arnevig
dc.date.accessioned2022-11-24T19:43:19Z
dc.date.available2022-11-24T19:43:19Z
dc.date.issued2022-10
dc.identifier.isbn978-82-327-0571-9
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3033973
dc.description.abstractDenne rapporten er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Rapporten presenterer resultater fra Modulbasert lederutdanning 2022, en spørreundersøkelse rettet mot deltakere på modulbasert videreutdanning for ledere. Hensikten er å undersøke deres opplevelse av utdanningen de har tatt.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022:21
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectDeltakerundersøkelseen_US
dc.subjectBarnehage- og skoleledereen_US
dc.subjectModulbasert lederutdanningen_US
dc.titleDeltakerundersøkelsen for barnehage- og skoleledere 2022: Resultater fra en spørreundersøkelse til deltakerne i den modulbaserte videreutdanningen for ledere i 2021–2022en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber90en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal