Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBergene, Ann Cecilie
dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorVika, Karl Solbue
dc.contributor.authorSamuelsen, Ørjan Arnevig
dc.date.accessioned2022-11-24T19:43:19Z
dc.date.available2022-11-24T19:43:19Z
dc.date.issued2022-10
dc.identifier.isbn978-82-327-0571-9
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3033973
dc.description.abstractDenne rapporten er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Rapporten presenterer resultater fra Modulbasert lederutdanning 2022, en spørreundersøkelse rettet mot deltakere på modulbasert videreutdanning for ledere. Hensikten er å undersøke deres opplevelse av utdanningen de har tatt.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022:21
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectDeltakerundersøkelseen_US
dc.subjectBarnehage- og skoleledereen_US
dc.subjectModulbasert lederutdanningen_US
dc.titleDeltakerundersøkelsen for barnehage- og skoleledere 2022: Resultater fra en spørreundersøkelse til deltakerne i den modulbaserte videreutdanningen for ledere i 2021–2022en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber90en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal