dc.contributor.author | Bergene, Ann Cecilie | |
dc.contributor.author | Lødding, Berit | |
dc.contributor.author | Vika, Karl Solbue | |
dc.contributor.author | Samuelsen, Ørjan Arnevig | |
dc.date.accessioned | 2022-11-24T19:43:19Z | |
dc.date.available | 2022-11-24T19:43:19Z | |
dc.date.issued | 2022-10 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0571-9 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3033973 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Rapporten presenterer resultater fra Modulbasert lederutdanning 2022, en spørreundersøkelse rettet mot deltakere på modulbasert videreutdanning for ledere. Hensikten er å undersøke deres opplevelse av utdanningen de har tatt. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2022:21 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Deltakerundersøkelse | en_US |
dc.subject | Barnehage- og skoleledere | en_US |
dc.subject | Modulbasert lederutdanning | en_US |
dc.title | Deltakerundersøkelsen for barnehage- og skoleledere 2022: Resultater fra en spørreundersøkelse til deltakerne i den modulbaserte videreutdanningen for ledere i 2021–2022 | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 90 | en_US |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | en_US |