Show simple item record

dc.contributor.authorKnutsen, Tora Kjærnes
dc.contributor.authorVika, Karl Solbue
dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.contributor.authorSamuelsen, Ørjan Arnevig
dc.date.accessioned2022-11-10T21:58:05Z
dc.date.available2022-11-10T21:58:05Z
dc.date.issued2022-10
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3031290
dc.description.abstractDenne rapporten er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Rapporten presenterer resultater fra Deltakerundersøkelsen for lærere 2022, en spørreundersøkelse rettet mot lærere som har tatt videreutdanning i regi av strategien Kompetanse for kvalitet. Hensikten er å undersøke lærernes opplevelse av kvalitet og utbytte av den videreutdanningen de har tatt. Lærernes svar sammenliknes også med barnehage- og yrkesfaglæreres svar på liknende undersøkelser.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022:23
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectDeltakerundersøkelsenen_US
dc.subjectLærereen_US
dc.subjectVidereutdanningen_US
dc.titleDeltakerundersøkelsen for lærere 2022: Resultater fra spørreundersøkelser til deltakere på videreutdanningstilbuden_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber128en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal