dc.contributor.author | Knutsen, Tora Kjærnes | |
dc.contributor.author | Vika, Karl Solbue | |
dc.contributor.author | Gjerustad, Cay | |
dc.contributor.author | Samuelsen, Ørjan Arnevig | |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T21:58:05Z | |
dc.date.available | 2022-11-10T21:58:05Z | |
dc.date.issued | 2022-10 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3031290 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Rapporten presenterer resultater fra Deltakerundersøkelsen for lærere 2022, en spørreundersøkelse rettet mot lærere som har tatt videreutdanning i regi av strategien Kompetanse for kvalitet. Hensikten er å undersøke lærernes opplevelse av kvalitet og utbytte av den videreutdanningen de har tatt. Lærernes svar sammenliknes også med barnehage- og yrkesfaglæreres svar på liknende undersøkelser. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2022:23 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Deltakerundersøkelsen | en_US |
dc.subject | Lærere | en_US |
dc.subject | Videreutdanning | en_US |
dc.title | Deltakerundersøkelsen for lærere 2022: Resultater fra spørreundersøkelser til deltakere på videreutdanningstilbud | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 128 | en_US |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | en_US |