Show simple item record

dc.contributor.authorFossum, Lone Wanderås
dc.contributor.authorBergene, Ann Cecilie
dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.date.accessioned2022-09-21T07:24:42Z
dc.date.available2022-09-21T07:24:42Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.isbn978-82-327-0567-2
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3020068
dc.description.abstractTematikken for denne rapporten er Innhold og krav i samarbeidsavtalene mellom utdanning og praksis innen sykepleie, og er utarbeidet på oppdrag av Norsk Sykepleierforbund (NSF). Som en følge av arbeidet med RETHOS, de nye nasjonale retningslinjene for helse- og sosialfagutdanningene, ønsket NSF å få dokumentert hvordan læresteder som tilbyr sykepleierutdanning, har satt opp innhold og krav i samarbeidsavtalene mellom praksissted og lærested, sett opp mot felles rammeplan og nasjonale retningslinjer.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022:17
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectSamarbeidsavtaleren_US
dc.subjectSykepleieen_US
dc.subjectUtdanning og praksisen_US
dc.titleInnhold og krav i samarbeidsavtalene mellom utdanning og praksis innen sykepleieen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber61en_US
dc.relation.projectNSF, Norsk Sykepleierforbunden_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal