Show simple item record

dc.contributor.authorWiborg, Vegard Sjurseike
dc.contributor.authorKorseberg, Lene
dc.contributor.authorHoltermann, Helge
dc.date.accessioned2022-08-30T11:33:11Z
dc.date.available2022-08-30T11:33:11Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.isbn978-82-327-0562-7
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3014359
dc.description.abstractDenne rapporten undersøker hvilken betydning tilskuddsordning for lokal kompetanseutvikling har hatt for lærerutdanningene ved Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora (UH-fakultetet) ved Universitetet i Stavanger. Vi undersøker også hvorvidt ordningen har hatt implikasjoner for forskningsaktiviteten ved fakultetet.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022-13
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectTilskuddsordningen_US
dc.subjectKompetanseutviklingen_US
dc.subjectLærerutdanningeren_US
dc.subjectUniversitetet i Stavangeren_US
dc.titlePartnerskap for felles læring? Betydningen av tilskuddsordning for lokal kompetanseutvikling for lærerutdanningene ved Universitetet i Stavangeren_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber65en_US
dc.relation.projectUniversitetet i Stavangeren_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal