dc.contributor.author | Wiborg, Vegard Sjurseike | |
dc.contributor.author | Korseberg, Lene | |
dc.contributor.author | Holtermann, Helge | |
dc.date.accessioned | 2022-08-30T11:33:11Z | |
dc.date.available | 2022-08-30T11:33:11Z | |
dc.date.issued | 2022-06 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0562-7 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3014359 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten undersøker hvilken betydning tilskuddsordning for lokal kompetanseutvikling har hatt for lærerutdanningene ved Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora (UH-fakultetet) ved Universitetet i Stavanger. Vi undersøker også hvorvidt ordningen har hatt implikasjoner for forskningsaktiviteten ved fakultetet. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2022-13 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Tilskuddsordning | en_US |
dc.subject | Kompetanseutvikling | en_US |
dc.subject | Lærerutdanninger | en_US |
dc.subject | Universitetet i Stavanger | en_US |
dc.title | Partnerskap for felles læring? Betydningen av tilskuddsordning for lokal kompetanseutvikling for lærerutdanningene ved Universitetet i Stavanger | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 65 | en_US |
dc.relation.project | Universitetet i Stavanger | en_US |