Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWiborg, Vegard Sjurseike
dc.contributor.authorKorseberg, Lene
dc.contributor.authorHoltermann, Helge
dc.date.accessioned2022-08-30T11:33:11Z
dc.date.available2022-08-30T11:33:11Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.isbn978-82-327-0562-7
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3014359
dc.description.abstractDenne rapporten undersøker hvilken betydning tilskuddsordning for lokal kompetanseutvikling har hatt for lærerutdanningene ved Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora (UH-fakultetet) ved Universitetet i Stavanger. Vi undersøker også hvorvidt ordningen har hatt implikasjoner for forskningsaktiviteten ved fakultetet.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022-13
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectTilskuddsordningen_US
dc.subjectKompetanseutviklingen_US
dc.subjectLærerutdanningeren_US
dc.subjectUniversitetet i Stavangeren_US
dc.titlePartnerskap for felles læring? Betydningen av tilskuddsordning for lokal kompetanseutvikling for lærerutdanningene ved Universitetet i Stavangeren_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber65en_US
dc.relation.projectUniversitetet i Stavangeren_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal