Show simple item record

dc.contributor.authorSkålholt, Asgeir
dc.contributor.authorHøst, Håkon
dc.contributor.authorDahlback, Jorunn
dc.contributor.authorTønder, Anna Hagen
dc.date.accessioned2022-04-07T07:55:55Z
dc.date.available2022-04-07T07:55:55Z
dc.date.issued2022-04
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2990385
dc.description.abstractDenne utgaven av NIFU Innsikt bygger på første underveisrapport fra evalueringen av fagfornyelsen yrkesfag. Den omhandler bakgrunnen og prosessen bak læreplan- og strukturendringene i fagfornyelsen yrkesfag. I tillegg gis et første kvalitativt innblikk i læreres og elevers erfaringer med fagfornyelsen på vg1.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNIFU, Fafo og OsloMeten_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU Innsikt;2022:3
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEvalueringen av fagfornyelsen yrkesfag, første synteseen_US
dc.typeOthersen_US
dc.source.pagenumber4en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal