Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkålholt, Asgeir
dc.contributor.authorHøst, Håkon
dc.contributor.authorDahlback, Jorunn
dc.contributor.authorTønder, Anna Hagen
dc.date.accessioned2022-04-07T07:55:55Z
dc.date.available2022-04-07T07:55:55Z
dc.date.issued2022-04
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2990385
dc.description.abstractDenne utgaven av NIFU Innsikt bygger på første underveisrapport fra evalueringen av fagfornyelsen yrkesfag. Den omhandler bakgrunnen og prosessen bak læreplan- og strukturendringene i fagfornyelsen yrkesfag. I tillegg gis et første kvalitativt innblikk i læreres og elevers erfaringer med fagfornyelsen på vg1.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNIFU, Fafo og OsloMeten_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU Innsikt;2022:3
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEvalueringen av fagfornyelsen yrkesfag, første synteseen_US
dc.typeOthersen_US
dc.source.pagenumber4en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal