dc.contributor.author | Skålholt, Asgeir | |
dc.contributor.author | Høst, Håkon | |
dc.contributor.author | Dahlback, Jorunn | |
dc.contributor.author | Tønder, Anna Hagen | |
dc.date.accessioned | 2022-04-07T07:55:55Z | |
dc.date.available | 2022-04-07T07:55:55Z | |
dc.date.issued | 2022-04 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2990385 | |
dc.description.abstract | Denne utgaven av NIFU Innsikt bygger på første underveisrapport fra evalueringen av fagfornyelsen yrkesfag. Den omhandler bakgrunnen og prosessen bak læreplan- og strukturendringene i fagfornyelsen yrkesfag. I tillegg gis et første kvalitativt innblikk i læreres og elevers erfaringer med fagfornyelsen på vg1. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | NIFU, Fafo og OsloMet | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU Innsikt;2022:3 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Evalueringen av fagfornyelsen yrkesfag, første syntese | en_US |
dc.type | Others | en_US |
dc.source.pagenumber | 4 | en_US |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | en_US |