Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSandberg, Nina
dc.contributor.authorAasen, Petter
dc.date.accessioned2015-06-04T13:31:10Z
dc.date.available2015-06-04T13:31:10Z
dc.date.issued2008-11
dc.identifier.isbn978-82-7218-598-4
dc.identifier.issn1504-1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/284600
dc.description.abstractNorsk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU STEP) og Institutt for lærerutdanning og skoleutvikling (ILS) ved Universitetet i Oslo har fått i oppdrag av Utdanningsdirektoratet å gjennomføre et prosjekt under evalueringen av reformen Kunnskapsløftet. Reformen iverksettes stegvis fra 2006. Evalueringen følger reformgjennomføringen. I denne første rapporten fra delprosjektet I.2.6 Evaluering av Kunnskapsløftet – Forvaltningsnivåenes og institusjonenes rolle, rettes oppmerksomheten mot reformdokumentene og aktører på det nasjonale styringsnivået.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP-rapport;2008-42
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectEvalueringnb_NO
dc.subjectKunnskapsløftetnb_NO
dc.subjectStyringsreformnb_NO
dc.titleDet nasjonale styringsnivået: Intensjoner, forventninger og vurderinger. Delrapport I Evaluering av Kunnskapsløftetnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber108nb_NO
dc.relation.projectUtdanningsdirektoratetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge