Show simple item record

dc.contributor.authorKorseberg, Lene
dc.contributor.authorSvartefoss, Silje Marie
dc.contributor.authorBergene, Ann Cecilie
dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.date.accessioned2022-01-18T17:35:35Z
dc.date.available2022-01-18T17:35:35Z
dc.date.issued2022-01
dc.identifier.isbn978-82-327-0538-2
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2838067
dc.description.abstractDenne rapporten tar for seg tematikken pedagogisk bruk av digital teknologi i høyere utdanning. Temaet studeres gjennom en analyse av tre ulike datakilder: en litteraturstudie, gjennomgang av eksisterende rapporteringsdata og eksisterende surveydata som dekker digitale verktøy/teknologi, samt intervjuer med UH-pedagogiske miljøer ved landets universiteter og høgskoler.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022:1
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectPedagogisk bruken_US
dc.subjectDigital teknologien_US
dc.subjectHøyere utdanningen_US
dc.titlePedagogisk bruk av digital teknologi i høyere utdanningen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber141en_US
dc.relation.projectUNIT/DIKU/NOKUT – Direktoratet for høyere utdanning og kompetanseen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal