Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKorseberg, Lene
dc.contributor.authorSvartefoss, Silje Marie
dc.contributor.authorBergene, Ann Cecilie
dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.date.accessioned2022-01-18T17:35:35Z
dc.date.available2022-01-18T17:35:35Z
dc.date.issued2022-01
dc.identifier.isbn978-82-327-0538-2
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2838067
dc.description.abstractDenne rapporten tar for seg tematikken pedagogisk bruk av digital teknologi i høyere utdanning. Temaet studeres gjennom en analyse av tre ulike datakilder: en litteraturstudie, gjennomgang av eksisterende rapporteringsdata og eksisterende surveydata som dekker digitale verktøy/teknologi, samt intervjuer med UH-pedagogiske miljøer ved landets universiteter og høgskoler.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022:1
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectPedagogisk bruken_US
dc.subjectDigital teknologien_US
dc.subjectHøyere utdanningen_US
dc.titlePedagogisk bruk av digital teknologi i høyere utdanningen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber141en_US
dc.relation.projectUNIT/DIKU/NOKUT – Direktoratet for høyere utdanning og kompetanseen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal