Show simple item record

dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.contributor.authorBorlaug, Siri Brorstad
dc.date.accessioned2021-10-28T06:46:31Z
dc.date.available2021-10-28T06:46:31Z
dc.date.issued2021-09
dc.identifier.isbn978-82-327-0529-0
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2826119
dc.description.abstractDenne rapporten er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Rapporten presenterer resultater fra Deltakerundersøkelsen 2021, en spørreundersøkelse rettet mot lærere som har tatt videreutdanning i regi av strategien Kompetanse for kvalitet. Hensikten er å undersøke lærernes opplevelse av videreutdanningen de har tatt.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2021:16
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectDeltakerundersøkelsen for lærereen_US
dc.subjectKompetanse for kvaliteten_US
dc.titleDeltakerundersøkelsen for lærere 2021: Resultater fra en spørreundersøkelse blant lærere som har tatt videreutdanning innenfor strategien «Kompetanse for kvalitet»en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber70en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal