Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.contributor.authorBorlaug, Siri Brorstad
dc.date.accessioned2021-10-28T06:46:31Z
dc.date.available2021-10-28T06:46:31Z
dc.date.issued2021-09
dc.identifier.isbn978-82-327-0529-0
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2826119
dc.description.abstractDenne rapporten er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Rapporten presenterer resultater fra Deltakerundersøkelsen 2021, en spørreundersøkelse rettet mot lærere som har tatt videreutdanning i regi av strategien Kompetanse for kvalitet. Hensikten er å undersøke lærernes opplevelse av videreutdanningen de har tatt.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2021:16
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectDeltakerundersøkelsen for lærereen_US
dc.subjectKompetanse for kvaliteten_US
dc.titleDeltakerundersøkelsen for lærere 2021: Resultater fra en spørreundersøkelse blant lærere som har tatt videreutdanning innenfor strategien «Kompetanse for kvalitet»en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber70en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal