Show simple item record

dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.date.accessioned2015-04-17T20:03:13Z
dc.date.available2015-04-17T20:03:13Z
dc.date.issued2011-09-05
dc.identifier.isbn978-82-7218-785-8
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/282023
dc.description.abstractDenne rapporten har som formål å studere hvordan elevenes læringsresultater varierer mellom skoler, og hvilke faktorer ved skolen, lærerne og skolekulturen som spiller inn. Hvilken rolle læreren spiller for elevenes skoleresultater er noe de fleste har en mening om, og noe forskningen stadig søker å finne svar på.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2011-34
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectLæringsresultaternb_NO
dc.subjectSkoleresultaternb_NO
dc.titleSkolekultur og elevresultater. Hvilke muligheter gir TALIS-undersøkelsen?nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber100nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge