Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.date.accessioned2015-04-17T20:03:13Z
dc.date.available2015-04-17T20:03:13Z
dc.date.issued2011-09-05
dc.identifier.isbn978-82-7218-785-8
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/282023
dc.description.abstractDenne rapporten har som formål å studere hvordan elevenes læringsresultater varierer mellom skoler, og hvilke faktorer ved skolen, lærerne og skolekulturen som spiller inn. Hvilken rolle læreren spiller for elevenes skoleresultater er noe de fleste har en mening om, og noe forskningen stadig søker å finne svar på.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2011-34
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectLæringsresultaternb_NO
dc.subjectSkoleresultaternb_NO
dc.titleSkolekultur og elevresultater. Hvilke muligheter gir TALIS-undersøkelsen?nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber100nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge