Show simple item record

dc.contributor.authorØrstavik, Finn
dc.contributor.authorPedersen, Trond Einar
dc.date.accessioned2015-04-17T18:58:33Z
dc.date.available2015-04-17T18:58:33Z
dc.date.issued2012-04-20
dc.identifier.isbn978-82-7218-839-8
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/282003
dc.description.abstractI denne rapporten formidles resultater fra en undersøkelse av byggevare-produsenters og -leverandørers rolle i kunnskapsprosesser på våtromsområdet i norsk byggenæring. Rapporten er et bidrag til en bredere utforskning av hvordan produksjon og innovasjon skjer i byggenæringen i Norge. Vi har her, med utgangspunkt i våtromsområdet, analysert hvordan aktørene innenfor en nasjonal institusjonell kontekst driver utvikling og markedsføring, og slik bidrar til forming av kunnskapsbehov og til spredning av relevant kunnskap i næringen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2011-24
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectByggenæringennb_NO
dc.titleFruktbart samspill - eller klamme omfavnelser? En analyse av byggevareprodusenters innovasjonssystemer i en nasjonal institusjonell kontekstnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber84nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge