Show simple item record

dc.contributor.authorWiborg, Øyvind
dc.contributor.authorSandven, Tore
dc.contributor.authorSkule, Sveinung
dc.date.accessioned2015-04-12T14:05:07Z
dc.date.available2015-04-12T14:05:07Z
dc.date.issued2011-03-28
dc.identifier.isbn978-82-7218-752-0
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/281464
dc.description.abstractFormålet med denne første rapporten er primært å undersøke hvordan deltakelsen i ulike former for læring har utviklet seg fra 2003 til 2010 for ulike grupper i arbeidsmarkedet. Vi undersøker hvordan deltakelsen varierer med individuelle forhold som kjønn, alder, utdanning, og yrke. Vi undersøker også hvordan forhold knyttet til arbeidsplassen, som bedriftsstørrelse og bransje påvirker deltakelsen i ulike former for læring. I kommende rapporter vil vi undersøke nærmere hvorfor deltakelsen varierer mellom grupper, og effektene av å delta i ulike former for læring.nb_NO
dc.description.sponsorshipKunnskapsdepartementetnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2011-5
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectArbeidsmarkednb_NO
dc.titleLivslang læring i norsk arbeidsliv 2003-2010. Trender og resultater fra Lærevilkårsmonitorennb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber72nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge