dc.contributor.author | Wiborg, Øyvind | |
dc.contributor.author | Sandven, Tore | |
dc.contributor.author | Skule, Sveinung | |
dc.date.accessioned | 2015-04-12T14:05:07Z | |
dc.date.available | 2015-04-12T14:05:07Z | |
dc.date.issued | 2011-03-28 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-752-0 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/281464 | |
dc.description.abstract | Formålet med denne første rapporten er primært å undersøke hvordan deltakelsen i ulike former for læring har utviklet seg fra 2003 til 2010 for ulike grupper i arbeidsmarkedet. Vi undersøker hvordan deltakelsen varierer med individuelle forhold som kjønn, alder, utdanning, og yrke. Vi undersøker også hvordan forhold knyttet til arbeidsplassen, som bedriftsstørrelse og bransje påvirker deltakelsen i ulike former for læring. I kommende rapporter vil vi undersøke nærmere hvorfor deltakelsen varierer mellom grupper, og effektene av å delta i ulike former for læring. | nb_NO |
dc.description.sponsorship | Kunnskapsdepartementet | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU rapport;2011-5 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Arbeidsmarked | nb_NO |
dc.title | Livslang læring i norsk arbeidsliv 2003-2010. Trender og resultater fra Lærevilkårsmonitoren | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 72 | nb_NO |