Show simple item record

dc.contributor.authorArnesen, Clara Åse
dc.date.accessioned2015-04-03T17:57:13Z
dc.date.available2015-04-03T17:57:13Z
dc.date.issued2012-10
dc.identifier.isbn978-82-7218-866-4
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280917
dc.description.abstractFormålet med denne rapporten er å se i hvilken grad elevenes prestasjonsutvikling fra grunnskolens tiende trinn til første trinn i videregående opplæring VG1 påvirkes av forhold ved skole og familie.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2012-36
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectSosial bakgrunnnb_NO
dc.subjectElevprestasjonernb_NO
dc.subjectSeleksjonsmekanismernb_NO
dc.titlePrestasjonsutvikling fra ungdomsskolen til første året i videregående opplæring: Delrapport 3 fra prosjektet 'Ressurser og resultater i grunnopplæringen'nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge