Prestasjonsutvikling fra ungdomsskolen til første året i videregående opplæring: Delrapport 3 fra prosjektet 'Ressurser og resultater i grunnopplæringen'
dc.contributor.author | Arnesen, Clara Åse | |
dc.date.accessioned | 2015-04-03T17:57:13Z | |
dc.date.available | 2015-04-03T17:57:13Z | |
dc.date.issued | 2012-10 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-866-4 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/280917 | |
dc.description.abstract | Formålet med denne rapporten er å se i hvilken grad elevenes prestasjonsutvikling fra grunnskolens tiende trinn til første trinn i videregående opplæring VG1 påvirkes av forhold ved skole og familie. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU rapport;2012-36 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Sosial bakgrunn | nb_NO |
dc.subject | Elevprestasjoner | nb_NO |
dc.subject | Seleksjonsmekanismer | nb_NO |
dc.title | Prestasjonsutvikling fra ungdomsskolen til første året i videregående opplæring: Delrapport 3 fra prosjektet 'Ressurser og resultater i grunnopplæringen' | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
1 - Reports / Rapporter [987]
NIFU Report Series