Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBrandt, Ellen
dc.date.accessioned2015-03-30T13:21:24Z
dc.date.available2015-03-30T13:21:24Z
dc.date.issued2005-03
dc.identifier.issn1504–1832
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280594
dc.description.abstractStudenter fikk fra 2001 muligheten til å få avkortet studiet, ved å søke om å få fritak for eksamen eller prøve på grunnlag av dokumentert realkompetanse. Utdanningspolitisk er det viktig å undersøke i hvilken grad studentene har brukt denne muligheten og i hvilken grad fagmiljøer ved universiteter og høgskoler har innvilget søknadene om fritak etter å ha foretatt faglige vurderinger.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesSkriftserie;2005-5
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectRealkompetansenb_NO
dc.titleAvkorting av studier på grunnlag av realkompetansenb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge