Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.contributor.authorKårstein, Asbjørn
dc.date.accessioned2015-03-30T08:45:52Z
dc.date.available2015-03-30T08:45:52Z
dc.date.issued2013-10-15
dc.identifier.isbn978-82-7218-951-7
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280491
dc.description.abstractI denne rapporten presenteres resultater fra Deltakerundersøkelsen 2013, en spørreundersøkelse rettet mot ansatte i skolen som har tatt videreutdanning i regi av strategien Kompetanse for kvalitet. Strategien Kompetanse for kvalitet har som mål å bedre elevenes læring. Metoden for å få til dette er å styrke lærernes faglige og fagdidaktiske kompetanse gjennom videreutdanning. Strategien innebærer at lærere kjøpes fri fra deler av sitt vanlige arbeid slik at de får anledning til å studere på deltid. I alt 22 utdanningsinstitusjoner inngår i strategien og tilbyr videreutdanning innenfor 24 ulike fag. Hensikten med rapporten er å undersøke hvordan de som har tatt videreutdanning opplever studiet de har fulgt, hvordan tilretteleggingen har vært på skolen de jobber, og hvilke endringer studiet har ført til i deres arbeid.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2013-35
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectLæringnb_NO
dc.subjectEtter- og videreutdanningnb_NO
dc.subjectLærerutdanningnb_NO
dc.titleDeltakerundersøkelsen 2013. Resultater av en spørreundersøkelse blant ansatte i skolen som har tatt videreutdanning i regi av strategien "Kompetanse for kvalitet"nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge