Show simple item record

dc.contributor.authorMarkussen, Eifred
dc.contributor.authorSeland, Idunn
dc.date.accessioned2015-03-29T11:03:30Z
dc.date.available2015-03-29T11:03:30Z
dc.date.issued2013-04
dc.identifier.isbn978-82-7218-892-3
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280395
dc.description.abstractI rapporten forsøker vi å belyse spørsmål om hva som kjennetegner den gode timen og den gode læreren. Vi har sett på betydningen av skoleledelse og av at en skole har en pedagogisk plattform, og vi drøfter om den gode læreren og den gode timen kan bidra til sosial utjevning.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2013-3
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectSkoleledelsenb_NO
dc.subjectGrunnopplæringnb_NO
dc.subjectSosial utjevningnb_NO
dc.titleDen gode timen: En kvalitativ studie av undervisning og læringsarbeid på fire ungdomsskoler i Oslonb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge